Als je bij CondoomEnzo een product hebt gekocht en je bent er niet tevreden over, je hebt het verkeerde product besteld of het product werkt al niet naar behoren bij aankomst. Wij gaan hier vanzelfsprekend zeer klantvriendelijk mee om, echter hebben wij als Webshop ook bepaalde hygiënische verplichtingen. Daarom hebben we hieronder de meest gestelde vragen beantwoord zodat je precies weet welke stappen je kunt ondernemen om te retourneren.

 

Wat mag wel/niet retourneren?

Bij CondoomEnzo heb je het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van redenen een product te retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Voor hygiëne producten geldt dat deze alleen geretourneerd worden als de verzegeling nog intact is, mocht de verzegeling verbroken en/of beschadigd zijn kunnen wij de producten NIET retour nemen. Speciaal op maat gemaakte producten (zoals verpakking met eigen bedrukking) kunnen niet geretourneerd worden. Alle producten worden uitvoerig getest voor deze verzegeld worden.

 

Binnen hoeveel tijd word een retourzending verwerkt?

Als het product retour is gekomen bij CondoomEnzo zetten wij de procedure direct in gang zodat we je zo snel mogelijk een nieuw/vervangend artikel kunnen toesturen. CondoomEnzo houdt je van dit proces op de hoogte.

 

Hoe moet ik het product retour sturen?

Neem om te beginnen contact op via [email protected] of via het contactformulier. Vervolgens kijken we of het product nog voldoet aan de retoursvoorwaarden. Je krijgt van ons de juiste gegevens om het product retour te sturen. (Letop: zonder contact te hebben gehad met CondoomEnzo wordt het product niet retour genomen en vernietigd.) Vervolgens houden wij je op de hoogte van de retoursprocedure en gaan hier direct mee aan de slag als het product retour is.

 

Wie betaald de verzendkosten voor het retour sturen?

Wanneer je een product wilt retourneren aan CondoomEnzo betaal je zelf de verzendkosten, wanneer er een vervangend product toegestuurd dient te worden betalen wij deze uiteraard.

 

Ik heb een verkeerd product ontvangen?

Iedere bestelling die wij binnen krijgen behandelen we met volledige zorgvuldigheid. Helaas kan het voorkomen, ondanks onze zorgvuldigheid dat je een verkeerd product hebt ontvangen. Neem dan contact op via [email protected] of via ons contactformulier. Zodra we het product retour hebben sturen we je direct het nieuwe product toe. Uiteraard vergoeden wij dan alle verzendkosten.

 

Staat je vraag er niet tussen?

Heb je een vraag die hierboven niet benoemd wordt, neem dan contact met ons op. We zullen jou zo snel mogelijk voorzien van een terugkoppeling om je dan alsnog te helpen met de retoursprocedure.