Bij CondoomEnzo is bestellen heel eenvoudig. In ons overzichtelijke assortiment vind je alle de producten die we verkopen. Heb je toch een vraag of lukt het niet? Lees hier alles over het bestellen op CondoomEnzo!

Bestellen

Hoe bestel ik iets bij CondoomEnzo?

Om het voor jou makkelijk te maken, hebben we de producten voor je in subcategorieën geplaatst. Mocht je op zoek zijn naar een specifiek product, dan kun je heel eenvoudig gebruik maken van de uitgebreide zoekfunctie bovenaan de website. Je hebt je perfecte product gevonden en aan je winkelmandje toegevoegd, en nu?

  • Stap 1 - Winkelwagen: Nadat je je producten in de winkelmand hebt geplaatst zie je een overzicht van je gehele bestelling. Kies de verzendoptie die jou het beste uitkomt. Heb je een kortingscode? Voer deze dan in en klik op "Kortingsbon toepassen". De korting wordt direct verwerkt. Vervolgens klik je op "Doorgaan naar afrekenen."
  • Stap 2 - Gegevens invullen: Bij deze stap kun je aangeven hoe je wilt betalen en waar we het pakketje moeten afleveren. Betalen kun je op de volgende manieren; via iDeal, Creditcard, PayPal, Sofort Banking of handmatige overboeking. Bestel je je verzending voor 23:00u dan heb je hem de volgende dag volledig anoniem in huis!
  • Stap 3 - Betaling: Je wordt nu doorgestuurd naar de betaalpagina, afhankelijk van je betaalmethode. Indien je bestelling is gelukt wordt je terug gestuurd naar de pagina van CondoomEnzo. Na het plaatsen van de bestelling, ontvang je een bevestigingsmail zodat je zeker weet dat de bestelling is doorgekomen!
Hoe weet ik dat jullie mijn bestelling hebben ontvangen?

Wanneer je een bestelling bij ons plaatst en hebt betaald, krijg je van ons een bevestigingsmail. Heb je de mail niet ontvangen? Het kan zijn dat deze in de map ongewenste berichten of spam terecht is gekomen. Staat de mail ook niet in de spam? Neem dan contact op via het contactformulier of via WhatsApp.

Het product dat ik heb besteld is uitverkocht, en nu?

CondoomEnzo biedt een hoop producten in onze webshop en werkt met een voorraadsysteem. Wij proberen deze zo goed mogelijk up to date te houden, maar het kan soms gebeuren dat een product slecht of (tijdelijk) niet leverbaar is, terwijl je het product al hebt besteld en zelfs betaald. Mocht het nu toch voorkomen dat jouw bestelde product (tijdelijk) niet leverbaar is, dan geven we je de onderstaande opties:

  • Je kunt wachten tot we het product weer op voorraad hebben, je krijgt het product dan zo snel mogelijk in huis
  • Je kunt ook voor een ander product in dezelfde prijscategorie kiezen, ter vervanging van je originele bestelling
  • Zijn bovenstaande opties geen oplossing voor je? Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om je geld terug te krijgen

 

Heb je nog een vraag of wil het bestellen toch niet lukken?

Mocht het toch niet lukken met het bestellen van producten? Neem dan gerust contact met ons op via [email protected] of via het contactformulier.

Terug naar overzicht