Eindelijk, je pakketje is binnen! Maar wacht.. de doos is beschadigd, dat kan geen goed teken zijn! Defecte of beschadigde producten zijn altijd vervelend, daarom willen wij jou als dit toch gebeurt zo goed en snel mogelijk helpen! Of ben je niet tevreden over ons en wil je een klacht indienen? Lees hier alles over de garantie op jouw producten en hoe een klacht indient.

Garantie

Heb ik garantie op mijn product?
Uiteraard! Al onze producten voldoen aan alle door de Europese Unie gestelde eisen. Daardoor kunnen wij garanderen dat je product het naar behoren doet en blijft doen. Als je product toch kapot gaat binnen de garantieperiode, dan kun je je product kosteloos laten repareren of vervangen. Helaas kan het soms voorkomen dat dit niet lukt binnen de gewenste termijn, wij zullen in dat geval (een deel van) je aanschafprijs vergoeden.
Hoelang heb ik garantie op een artikel?
Dat hangt van het product af, maar onze producten hebben een standaard garantie van 6 maanden na levering. Als je langer garantie hebt op een product, staat dat op de site aangegeven en krijg je een garantiecertificaat meegezonden.
Hoe zit het met de garantie op condooms?
Condooms bieden, mits ze goed gebruikt worden, een goede bescherming tegen zwangerschap en de meeste soa’s. Helaas biedt geen enkel voorbehoedsmiddel 100% bescherming tegen soa, hiv en zwangerschap. Condooms die in Nederland worden verkocht zijn altijd condooms voorzien van een CE registratie. Dit betekent dat deze condooms voldoen aan alle strenge regels, wetten en eisen in de Europese Unie. Toch blijft het gebruik van condooms altijd voor eigen risico. CondoomEnzo kan nooit aansprakelijk gesteld worden voor enige schade veroorzaakt door het gebruik van condooms.
Wat valt er niet onder garantie?
Als de beschadiging aan jouw product is ontstaan door onheil van buitenaf of door normale slijtage, zul je zelf de reparatiekosten moeten betalen. Verder vervalt de garantie indien er schade is veroorzaakt door een onjuiste behandeling en/of toepassing van het product. Je dient aan te tonen dat het product een gebrek vertoont. De garantie vervalt als het type- of serienummer van een zaak zijn verwijderd of gewijzigd. Je kunt je product nog wel laten repareren, maar dit zullen dan op jouw eigen kosten zijn.

 

Klachten

Ik heb een klacht over CondoomEnzo, en nu?

Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Het kan echter voorkomen dat je toch niet helemaal tevreden bent over ons of onze services. Dit zouden wij erg vervelend vinden en hopen daarom dat je het ons zo snel mogelijk laat weten! We kijken dan samen met jou naar een passende oplossing zodat we jou weer een tevreden klant kunnen noemen. Je kunt je klacht melden via [email protected] maar ook via ons contactformulier.

CondoomEnzo neemt mijn klacht niet in behandeling

Vanaf 15 februari 2019 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer CondoomEnzo nog niet bezig is geweest met jouw klacht, kun je hier je klacht indienen. Dit proberen we echter koste wat kost te voorkomen en streven ernaar dat we eerst met jou tot een oplossing kunnen komen!

Ben je er nog niet helemaal uitgekomen?

Is je vraag toch niet beantwoord of twijfel je ergens over? Je kunt ons natuurlijk altijd een mail sturen via [email protected] of contact opnemen via ons contactformulier of via WhatsApp.

Terug naar overzicht