Eindelijk, je pakketje is binnen! Maar wacht.. de doos is beschadigd, dat kan geen goed teken zijn! Defecte of beschadigde producten zijn altijd vervelend, daarom willen wij jou als dit toch gebeurt zo goed en snel mogelijk helpen! Of ben je niet tevreden over ons en wil je een klacht indienen? Lees hier alles over de garantie op jouw producten en hoe een klacht indient.
Garantie
Klachten
Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Het kan echter voorkomen dat je toch niet helemaal tevreden bent over ons of onze services. Dit zouden wij erg vervelend vinden en hopen daarom dat je het ons zo snel mogelijk laat weten! We kijken dan samen met jou naar een passende oplossing zodat we jou weer een tevreden klant kunnen noemen. Je kunt je klacht melden via info@condoomenzo.nl maar ook via ons contactformulier.
Vanaf 15 februari 2019 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer CondoomEnzo nog niet bezig is geweest met jouw klacht, kun je hier je klacht indienen. Dit proberen we echter koste wat kost te voorkomen en streven ernaar dat we eerst met jou tot een oplossing kunnen komen!
Ben je er nog niet helemaal uitgekomen?
Is je vraag toch niet beantwoord of twijfel je ergens over? Je kunt ons natuurlijk altijd een mail sturen via info@condoomenzo.nl of contact opnemen via ons contactformulier of via WhatsApp.
Terug naar overzicht