Wij begrijpen heel goed hoe vervelend het is wanneer je iets hebt besteld en het product voldoet niet aan jouw verwachtingen. Dan gaan je gedachtes waarschijnlijk meteen naar retourneren. Houd er rekening mee dat wij een webshop zijn die moet voldoen aan hygiënische verplichtingen en dat iets terugbrengen niet altijd een optie is. We snappen dat je daar vragen over kunt hebben. Daarom hebben wij alle vragen over retourneren en ruilen voor jou op een rijtje gezet! Hoe handig!

Retourneren

Mag ik mijn product retourneren?
Bij CondoomEnzo heb je het recht om binnen 14 dagen een product retour te sturen. Die 14 dagen gaan in op het moment dat jouw pakketje is aangenomen (door jou, de buurman of een door jou aangewezen derde). De hygiëne producten die wij verkopen mogen alleen worden geretourneerd als de verzegeling nog intact is. Dit geldt voor: condooms, kleding, sekstoys, glijmiddel en crèmes. Als wij een retourpakketje binnen krijgen waarvan de verzegeling verbroken en/of beschadigd is, kunnen wij het product niet aannemen. In dat geval krijg je je geld niet terug en maken we ook geen nieuwe bestelling voor je aan met een nieuw/vervangend product. Speciaal op maat gemaakte producten, zoals verpakking met eigen bedrukking, kun je helaas niet retourneren. Alle producten zijn getest voor we ze verzegelen. Was jouw product toch beschadigd of kapot toen je het binnenkreeg? Deze kun je natuurlijk wel retourneren. Neem dan contact met ons op via het contactformulier of WhatsApp. Lees hier meer over de garantie van onze producten.
Hoe moet ik het product retour sturen?
Neem om te beginnen contact op via het contactformulier of via WhatsApp. Vervolgens kijken we of het product nog voldoet aan de retoursvoorwaarden. We vragen je ook om ons herroepingsformulier volledig in te vullen en naar ons op te sturen. Daarna krijg je van ons de juiste gegevens en informatie om het product retour te sturen. Zodra het retourpakketje bij ons binnen is, versturen we meteen je nieuwe bestelling of maken wij je geld terug over. Wij houden je op de hoogte van de status van het retourpakketje. Let goed op: zonder contact te hebben gehad met CondoomEnzo wordt het product niet retour genomen en vernietigd. Je krijgt dan helaas ook geen geld terug.
Moet ik betalen bij retourneren?
Het kan zijn dat het cadeautje dat jij voor je beste vriend(in) had gekocht toch niet in de smaak is gevallen. In dat geval kun je het product retourneren. Wanneer je een product wilt retourneren aan CondoomEnzo, betaal je zelf de verzendkosten. Als er een vervangend product toegestuurd dient te worden, betalen wij deze kosten uiteraard.
Wanneer is mijn retourzending verwerkt?
Je hebt je product retour bij ons aangemeld, en nu? Zodra je retour aanvraag bij ons binnen is, heb je 14 dagen om je product naar ons op te sturen.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Vanaf het moment dat je de retour hebt aangemeld zullen we het volledige aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) binnen 14 dagen aan je retourneren op het bij ons bekende rekeningnummer. CondoomEnzo houdt je hierover natuurlijk op de hoogte.
Hoelang heb ik om een product te retourneren?
Als klant bij CondoomEnzo heb je 14 dagen de tijd om ons te contacteren dat je een product wilt retourneren. Nadat je ons herroepingsformulier hebt ingevuld, heb je vanaf dat moment opnieuw 14 dagen om het product retour te sturen naar CondoomEnzo.

 

Ruilen

Wanneer mag ik mijn producten ruilen?

Stel: je hebt 20 latex-vrije condooms besteld maar krijgt 12 normale condooms. Dat is natuurlijk niet wat je hebt besteld! In dat geval mag je het ontvangen product ruilen. Wij proberen iedere bestelling die wij ontvangen zo nauwkeurig mogelijk af te handelen. Toch kan onverhoopt voorkomen dat je het verkeerde product toegestuurd krijgt, ondanks onze zorgvuldigheid. Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier of via WhatsApp. We zullen je dan vragen het verkeerde product retour te sturen. Zodra het retourpakketje binnen is, sturen we je direct het wél door jou bestelde product toe. Uiteraard vergoeden wij dan alle verzendkosten.

Wat moet ik doen met een defect product?

Bij CondoomEnzo vinden we tevredenheid erg belangrijk! Daarom doen we er alles aan om samen met jou een passende oplossing te vinden. Je kunt een defect gemakkelijk bij ons melden middels een RMA (Return Merchandise Authorization) formulier. Deze kun je opvragen via [email protected] of via het contactformulier op onze website. Dit formulier dien je mee te zenden. Je hebt op ieder product een standaard garantie van 30 dagen. We werken met veel A merken die een nog langere garantietermijn bieden. Je krijgt dan een garantiecertificaat meegeleverd bij je zending.

Moet ik betalen om een product te ruilen?

Heb je het verkeerde product ontvangen? Bij CondoomEnzo kost het ruilen van producten helemaal niets. De verzendkosten vergoeden wij, ter compensatie van het ongemak.

 

Staat je vraag er niet tussen?

Is je vraag nog steeds niet beantwoord? Neem dan contact met ons op. We zullen jou zo snel mogelijk voorzien van een terugkoppeling om je dan alsnog te helpen met de retoursprocedure.

Terug naar overzicht